lørdag 12. mai 2012

Vanskelige valg

Idag var vi hos våre kommende naboer og tittet :) De har samme hus som oss, så nå vet vi hvordan vi får det.. Eller, någenlunde, værtfall ;)
Er så gira, at du aner ikke..

Vi er mer sikre på våre valg ang å ikke ha vegg mellom stue og kjøkken, og å ha tvstue i det som egentlig er soverom nede..
Å ha det åpent mellom stue og kjøkken blir bra, mtp åpen følelse :)

Men nå tenker jeg veldig på farger.. Trappa i entréen skal få bli hvit..
Så da tror jeg det blir pent med en lys grå entrée.. Men, alle veggene, eller bare en? Uansett, grått it is!



Hadde det bare vært så lite farger å velge mellom hadde det ikke vært så vanskelig...
For jeg sliter bigtime!!

Noen som har malt med noen av disse?
Klassisk Hvit og Skumring ser jeg veldig på!
Eggehvit har "alle", så er usikker på om noen av veggene skal få den fargen.. Men blir det ferdigmalt arbor mdf blir det nok eggehvit.. Men ikke f om jeg skal ha det i hele huset, nei, huff så kjedelig!

Blir det seende rart ut med vegger i Klassisk Hvit når lister og dører blir i eggehvit? (Ja, eller er det bomull som lister og dører kommer ferdigmalt i? Noen sier eggehvit, og noen sier bomull...)

1 kommentar:

  1. Heisan!!
    Takk for hilsen inne hos meg!!
    Gråfargen har fargenr: S3005-Y50R
    Fiiin søndagskveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett