søndag 6. mai 2012

Spisestue-møbler

Desverre, og det er med tungt hjerte jeg sier det, så får vi ikke egen spisestue...
Men mellom stue og kjøkken skal jo veggen bort, så der skal spisestuebordet og stolene stå :)

Jeg har tenkt mye på hvordan dette skal løses mtp type møbler, lys i taket osv...
Vanskelig å se for seg hvor bordet blir stående, og hvor lampen i taket skal være.. Og vil jo ha ledningene skjult, så dette må finnes ut av ;) hihi...

Uansett, jeg har funnet stoler for å ha på enden av spisebordet.. De SKAL jeg ha, så jeg får bare finne bordet og resten av stolene etter disse stolene stolene ;)
De herlige stolene er fra TM Design :)

Finnes i fargene sort, hvit, sand og brun.. 
Skulle helst sett at jeg fikk sett dem i virkeligheten før jeg bestemte meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar