mandag 7. januar 2013

Fliser -luksusproblemo

Forrige uke var vi i Trondheim etter gulvet på Malingshuset :D
Så fant vi ut at vi dro like gjerne innom Right Price Tiles for å titte litt..

Fant en gulvflis som var superduperfantastisk nydelig, men de hadde jo selvfølgelig fått ny modell av den.. Og de hadde ikke igjen av den gamle.. Men men, den nye var fin den også, bare ikke fullt så fin ;)

Men jeg måtte inngå kompromiss med byggherren, som sier han også vil ha en finger med i spillet..

Valget ble da på den nye modellen av Eivissa Carbon Lustre 30x60cm..
Speilblank overflate, noe vi gleder oss til å holde rent :) Akkurat der og da tenkte vi ikke på at det blir veldig glatt i dusjen med såpe og shampoo :P Jaja...


Litt "grov" om jeg kan si det slik.. Resten av badet blir hvitt og veldig "sterilt", så greit å bryte litt :)

Gleder meg til å se gulvet lagt...
Flisene blir også på veggen i dusjen.. Byggherren mente vi kunne ha en annen flis der, men tre typer ble too much for meg.. Greit at gulvet og dusjen får samme, og resten av veggene får plater (Fibo Trespo 40x60 "fliser" i hvit høyglans)..
Håper det blir like bra som det er i tankene mine..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar