onsdag 19. september 2012

Valg

Idag var vi i møte med Boligspesialisten.. Da tok vi valg på dører, lister, plater, tak osv...

Innerdørene <3

Ytterdøren blir omtrent som denne... Den blir hvit... Fordi døren med denne typen (4 små vindu) kunne ikke leveres i grå.. 

Denne kunne leveres i grå, men likte ikke vinduene på denne.. Så da ble det ikke grå dør... Men som vi alle ble enige om, hvitt går igjen i vinduer osv.. Grå går ikke sånn igjen...

Da ble valget på kontrastvegg i gangen enkel, det blir kontrastvegg på ytterdør-veggen... Nå som døra blir hvit, kan jeg ha en grå vegg der :)
Så da skal jeg overleve med hvit dør, og ikke grå ;)

1 kommentar:

  1. Dere er i siget skjønner jeg, og valgene blir tatt på løpende bånd;). Moro. Gleder meg til å se bilder fra huset deres etter hvert;). Hvit dør til grått blir skikkelig flott. Hva slags gråfarge landet dere på da?. OG fant du ut av disse flisene til badet??.

    Bordet vårt i penstuen kjøpte jeg på Bohus for mange år siden. Det var brunbeiset, og jeg slite det ned og malte underdelen hvit og beiset bordplaten i diverse farger, som til slutt ble en slags grålig farge;). En uke etter fikk jeg vite at det faktisk fantes beis som heter drivved.. Hadde jeg bare visst liksom hehe.. Bordplaten skal slipes på nytt, da lakken over flasser av og har blitt skikkelig stygg.. Det kommer heldigvis ikke frem på bildet da;).

    Ha en strålende flott søndagskveld.

    klemklem fra Marilinn

    SvarSlett