onsdag 20. juni 2012

Lampefeberen har tatt meg

Lamper in my heart!

Gangen, tv-stuen, loftgangen og the master bedroom skal få lampe av denne typen..
Men klarer ikke bestemme meg for hvilken som er penest...




Lurer på om jeg holder en knapp på den øverste og den nederste... Hmm..

Blir det rart om vi tar en av typene i gangen og i tv-stuen, og en annen type i gangen oppe og på soverommet?

Så lurer jeg på om denne hadde blitt pen over spisestuen?
Hmm, nei, denne må jeg tenke på...

Lampe for å ha over spisestuen er jeg veeeldig usikker på!


2 kommentarer:

  1. Lekre lamper du har plukket deg ut. Skjønner du lidervalgets kvaler da..;). Jeg mener nå du kan ha forskjellig lamper på hvert rom. Selv har jeg jo Minut taklamper over nesten hele huset, og tenker litt sånn at det kan jo være en fare for at jeg blir litt lei med tider og stunder...;)). Men, liker de veldig godt da;).

    Sliter selv med lampe over spisebordet. Vet ikke om jeg skal ha en stor eller to litt mindre.. Avhenger jo litt ift hvilken vei bordet skal stå på kjøkkenet også.. Jaja, skal ikke være enkelt;).

    Spennende tid dere er i nå, planleggingsfasen;).

    Ha en finfin helg;)

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Heihei :) Takk for kommentar. ser du også skal bygge hus. spennende. Lampa jeg har i gangen har jeg kjøpt på Bohus til rundt tusenlappen tror jeg..Om du velger den, anbefaler jeg dimmer. veldig sterkt lys i den. La meg til som følger :) Klem!

    SvarSlett